Kızlar 35+1 şuan belim ve kasıklarım çok ağrıyo biri geçiyo diğerine geçiyo sıra resmen karnımda iyice aşağa düştü. Doktoruma söyledim bu haftalarda normal diyo NTS de sancı çıkmadı diyo ama kağıda baktığımda sancı vardı çünkü 26 haftalık hamileyken aynı ntsye bağlanmıştım bel ağrısı için sancım çıkmıştı aynı çizikler mevcut yine benim gibi olan varmı ?