Kızlar bi haftadır iki günde bir kahverengi minicik leke geliyo kadın doğum acile gittim her seferinde aşağıdan da baktılar kanama alanın olmadığı için ilaca gerek yok dediler ama ben korkuyorum eğer bişey olsaydı ilaç verirlermiydi leke olan herkese progestan veriyolarmış aslında