Vldan12 8+5 haftalığım 3 günden beri adet olcakmışım gibi ağrı vuruyor bu normali mi bu haftada yaşayan var mı?
Denizyildizi1 Vldan12 Uzun süre ayakta kalmamaya dikkat et bol bol uzan canım belkide yerleşme ağrısıdır bebek büyüdükçe rahim genişliyor diyorlardı
MerveEmre1508 Vldan12 normal canım bende de olmuştu çok normal bi durummuş uzanıp dinlenin geçiyor çok yorulmayın ve ayakta kalmayın
Paw Bana doktorum adet olacak gibi ağrılar normal demişti 11inci haftadayım daha yeni yeni geçti o ağrılarım
ednrkhrmnn_ 8+3 ül bende ve dün hafiften mahrem bölgem biraz ağrımaya başladı geçti ara ara oldu ve kasıklarıma vurdu ,acaba rahim genişlediğinden miki