burcuozturk Pazardan aldımda kaşarla tereyağı koyup fırına vericem bi zararı yok değil mi beyaz kültür mantarı normal 🍄
deletenmom1841 burcuozturk çok yememende fayda var canım, gebelikte çok sağlıklı değil diye biliyorum ben 🙇🏻♀️ Az yersin nolur nolmaz
Mavi20 burcuozturk ay yemeyin yemeyin canınız çektiyse tadına bakın bırakın. Bende yedim karaciğer enzimlerimin yükselmesini tetiklemiş aile hekimim senin ne işin olur mantarla 9 ay dayansaydın dedi 😂
Glitter burcuozturk ben de doktoruma ozellikle sormustum bir zarari yok herseye kafayi takmayin demisti
PasaninAnnesi Ben hamilelik boyunca hep yedim birsey olmadi zarari varmiydi bilmiyorum 38 hafta oldum hep yedim 🙈😂
Baharun2 burcuozturk ben de çok yedim 36 olduk hiç aklıma gelmedi şunu yersem bişi olur mu demek 🤦🏻♀️
Efuchama Alerjik şeyleri fazla tüketmeyin diyor doktor sizde olmasa da bebekte alerji yapabilirmiş çilek vb de buna dahilmiş az tüketirseniz sorun yoktur bence