40+4 teyim kızlar şu vakte kadar normal bekledik,
Gelmedi gönlümün premsesi 😂 yarın sabah 7:30 da sezeryan olacağım ama hep normale odaklandığım İçin tırsmadım değil :)
Normal mi ? Lokal anestezi mi olmalıyım fikri olan yaşayan yardımcı olabilir mi ?