Rina98 Merhaba kızlar, ben 4hafta 6günlük hamileyim tahminimce, sırt ve karın ağrılarım oluyo sizdede böyle olmuşmuydu ?
minigiminannesi03 Rina98 6+1gunlugum siktimin ortası sanki ikiye ayrılıyor karnım değilde altım bazen çıkıp gidecek zannediyorum
Asiye21 Rina98 rahim genişlediği için etrafına baskı yapıyor bu da ağrıya neden oluyor. Benimde çok kötü bel ağrım var. Bebeğimiz sağlıkla gelsin gerisi önemli değil 🤗🙏