elifuslu1002 Betul7140 ben düşük yapmıştım doktorum oydu gece hastaneden hiç ayrılmadı yarım saate kontrole geldi yani tercihin olursa güzel doktor umarım şuanki ile de bir sorunun olmaz
elifuslu1002 Ceren_k özel takipli değilim ama önceki gebeligim de özele gidiyordum çok ilgili bir kadındı bunda da 3 4 kez falan gitmiştim
Ceren_k elifuslu1002 anladım benim ilk gebeliğim ona gidiyorum ama çok yoğun galiba o yüzden beklentimi karşılamadı 28.haftamdayım doktor değiştireceğim malesef😒
elifuslu1002 Ceren_k aslında çok yoğunda değil yani en azından bana denk gelmemiştir ama değişiyor ya doktorlar herkese aynı davranmıyor açıkçası