Gorkeminannesi iki gun once dogum yaptim sezaryen ile. gaz cikti ama hala tuvalete çıkamadım aşırı karnim agriyo ne yapmam lazım yiyecek içecek öneriniz var mi🥴
Sbm050421 Gorkeminannesi ben bugün sabah sezeryan oldum ağrılarınız geçti 2 güne nasıl bir yol bekliyor beni merak ediyorum
Sehersaylgn Normal doğum yaptım bugün 10 gün oldu aynı sorunu bende yaşıyorum burda bekleyeyim bari bi çözümü olan varsa paylaşsın lütfen teşekkürler ❤️
Gorkeminannesi Sbm050421 bende aşırı şiddetli karin agrisi oluyo adet sancisinin en üst seviyesi gibi ilk dogumda lohusayken ne agrim ne fazla kanamam olmustu bu ikincide kanama da cok agri da