[silindi] @-_Esra_- Komutanim bizimkilerden kim kaldi bilmiyorum , hurremide etiket edemedim ama haber salin sabah 1 gibi yatisim yapildi suniyle zorla dogurtacaklar beni :D Umraniye Egitim Arastirma 41 e kadar bekliyor sadece haberiniz olsun…
Mysaa [silindi] hadi ya geliyor gelmekte olan desenize ☺️☺️ Hayırlısıyla kucağınıza alın insallah ❤️ Birde Ebru hanıma gidiyorsunuz diye okumuştum sanki önceki postlarda değiştirdiniz o halde doktor ve hastaneyi
humeyrasmother [silindi] buldum seni senin için post açacaktım kocası uyurken doğurmaya çalışan bi abla vardı diye 1 2 hafta oluo yine gitmiştin hastaneye heralde o zamandan aklımdasın 😂
[silindi] Mysaa bisi diyeyim mi Özelden cok daha guzel ilgileniyrlar suan girgir samatayiz akli olan para vermez
Mysaa [silindi] ya şansım yok başka 2 dir bende ebruya gittim içime çok sinmiyorda devlet hastaneleri uzak 2. Planlı sezaryan vs ne bileyim ya 🥲 burda hastane kıtlıgı var Ümraniye ve çevresini beğeniyorum insallah saglıkla alırsınız kucağınıza
DefneErva [silindi] Bende doğumumu Ümraniye Araştırmada planlıyorum. Bunu okumak içime su serpti resmen 😊 sağlıkla gelsin minik
annenur [silindi] ayyyy kendim kadar heyecanlandım 😇 biz de 38 i bitiriyoruz diyorum bu kız gibi olursak napariz sen şuan bana bir yol gibisin. Mutlaka yaşadıklarını paylaş bizimle ❤️ Rabbim saglicakla bir avazda kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼 bütün güzel dileklerim dualarım seninle 🌸
Mlkysf [silindi] hadi gelecek insaallah bi ara senin kız.Cok rahat heralde çıkmak istemiyor 😅 rabbim kolay doğum nasip etsin hayırlısıyla kavuşun kızçenle💖