CansuHakanDabakan Gurbettebianne Bence çok güzel,yegenimde kullandık memnunduk.Çoğu kişide,ünlü isimlerde bile rastlamıştım.Bende aldım,hatta bildiğim Amerikada hastanelerde ücretsiz veriliomuş o emzik ilk doğunca. Öyle okumuştum bi yerde
mlsyvz merveakbaba92 yuvarlak model damaksız olanı almayı düşünüyorum. Zaten 1 yaş altı bebeklere genelde damaksız emzik öneriliyor anne memesine benzediği için bir de emzik bebeğin burnuna hafif baskı yapınca bebekte emme refleksi de artıyormuş
ZeliZeliha Ceren canim emzik bnde ne denedysem almadi avent soothie aldi ama biraz agir sanki alisiyormu zamanla yani nr kadar sureden sonra alisiyor bebek