Sonikiuc Vala bi kaç sene önce yapan var memnunlar ben bu hafta muanelere gidicem oraya doğumu orda yapicam kesin goglede yorumları hep güzel 4 gün önce oğlumu da orda sünnet etirdim çok memnun kaldim çalışanların doktorların öyle tatli dileri var en çokta o hoşuma giti medilife çok pahali bi geceye 3 bin 500 çok Vala hospitalist 2 bin 800 dedi çocuk doktoru oğlumla ilgilendiği için gel burda doğumunu yap dedi fiyat konusunda o yardımcı oldu 2 bin 400 dediler özel hastane sonuçta elbet ilgilenirler ben devlete o ilgiyi göremedim