Rmys_byrm1 Merhaba 2 aylık hamileyim ilk bebeğimiz 1.kan pıhtılaşması olduğu için kalbi durdu kürtaj ile alındı şuanki hamileyim ve çok endişeliyim her günken cıvıltıcı iğne kullanıyorum karnımda kramplar oluyor ara ara sizce bu normal mi
SosyeteMantisi Rmys_byrm1 bende 4+3 günlük hamileyim benimde 1 düşük 1 kürtajım var bende kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Ara ara benimde karnımda agrı oluyor belim agrıypr normal karşılıyorlar hep canım ama inşAllah normaldir . Rabbim evlatlarımızı hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Rmys_byrm1 Amin inşallah annelik anne karnında başlıyo sanırım en ufak şeyde tedirginlik felan 🥲 Allah isteyen herkeze nasip etsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
nurtanesiiii Rmys_byrm1 bende seninle ayni durumdayim pazartesi kontrole gidiem cok korkuyorum yine bisey olmuştur diye vucudumu dinliyorum sürekli karnim ağrıyo mu göğüslerim acıyor mu inan cok zor seni anlıyorum 😔
Rmys_byrm1 nurtanesiiii nurtanesiiii Ahh İnan bende öyle rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah