Benim sadece nst de sanci görünüyor düzenli ama ben hisstemiyorum son 3 saat bi nst takildim şancı çıkmadı elhamdülillah imza attım çıktım Şancın olursa gel dediler ama sadece karnımın alt tarafında baskı var ama o normalde de vardi son haftalar olduğu için mis