Ben de Afyon da yaşıyorum ve Eskişehir e tayin istedik. 34 haftalık hamileyim orda doğum yapabilirim ama hiç bir fikrim yok hastanelerle ilgili. Eşimin ailesi Çamlıca da oturuyor. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız. Son haftalarda hiç kontrole gitmeden doğumumu yaparlar mı. Takip gerekli mi