Baliminannesii https://imgyukle.com/i/Vbrevt kızlar testim böyle çıktı Sağlıocağı enfeksiyon var cok dedi doktoruma cuma günü gidicem çok yüksek derecede mi böyle olan varmı testi
Gamzess1 Baliminannesii Bu mu çok fazlaymış ya? Abartmışlar benim geçen hafta 85 çıktı kendi doktorum telaş yapmadı öyle çok yani bi antibiyotik başladım zimaks diye bu hafta 20ye düşmüş bide bol su içmeye başladım tabi
Berivan3 Bende var tek kullanımlık toz verdi akşam kullanicam sağlık ocağı banada öyle olumsuz konuştu hemen özele gitim o kadrda yüksek degilmiş korkulacak birşeu yok korkma❤🙏
Esra_metehan34 Benim de 7- 8 lökosit çıktı ürolojiye yönlendirdi doktorum haftaya gidicem. Hayatımda hiç idrar yolu enfeksiyonu olmadım hamilelikle alakalı tamamen. Bol su içiyorum şuan
gkbyza Bol su için kızlar hatta benim idrar yolu enfeksiyonum kuma çevirmeye başlamıştı günde 3 litre su ile tamamen sıfırladım değerleri çok şükür