Merhabalar bugün muayeneye gittim muayenede sorun yok bebek normal doğum pozisyonunu almış fakat nstde biraz ağrılarım çıktı birkaç haftadır da ara ara karnım ağrıyordu hala devam ediyor bazısı belimden vuran sancı doktor sorun olmadığını bebeğin kanala yerleşme ağrısı olduğunu söyledi araştırıp baktım kanala yerleşirken ağrı olmadığı yazıyor acaba yanlış mı anladım yanlış mı anlattı doktor bilginiz var mı