Erken doğum riskimiz var bebek doğum kanalına girmiş ayakta durma yat vs birsürü şey söylediler yattım yediğim serumların haddi hesabı yok bi açılma var bi yok bi iyi bi kötü diyip duruyorlar benim gibi olan deneyimli annelerimiz fikrinizi paylaşabilirmisiniz her an doğurabilirsin diyorlar böyle olupta 40. Haftayı gören oldu mu