Kızlar şimdi bugün kıymayı çıkardım buzluktan sonra beklettim bi yarım saat sonra sadece etrafı çözünmüştü içi hala sertti bende bıçak yardımıyla yumuşayan kısımları kesrim kullandım geri kalan içi hala donuktu onu tekrar poşetleyip buzluga koydum sizce doğru mu yaptım yoksa zararlı mı tekrar buzluga koymak