mrvmtn58 ben de 8. Haftadayım. 4. Haftamdan bu yana bir iki kez pembe lekelenmeler yaşadım. 7. Haftada da bildiğiniz kırmızı 4-5 damla kan geldi. İlk lekelenmeden beri haftada bir kez iğne oluyorum doktor tavsiyesi ile. İçeride bir kanama alanı yok ancak kist oluşmuş bebek oluşurken. O kanamaya sebep olabilirmiş. 3 ay dikkat et sonra kaybolacak bu kist dedi doktorum. Bir şey olmaz diyerek rahat davranmak doğru degil ama korkutucu da diyemem. Stres de aynı ölçüde zararlı siz doktorunuzu dinleyin. Umarım sorunsuz geçirirsiniz hamileliğinizi.