Esra7856 13+4 deyim dün kontrole gittik ve bebeğim ters pozisyonda normal mi aranızda böyle olan varmıydı
enesayazmoom Esra7856 daha çok erken değil mi bence telaş etmenize gerek yok çok küçük daha sürekli döner icerde benim çocukta 18 deyiz ne zaman gitsem hep yüz üstü yatıyor her gitmem de sırtını görüyorum daha sonra düzeliyor
berceste5155 Esra7856 31. Haftada gittim kontrole başı sağ böbreğimin üzerindeydi yan yatıyordu doktor bir şey söylemedi. 35. Haftadan sonra önemli bebeğin duruşu diye biliyorum
tuba-berfin Bence korkulacak bir şey yok ben ultrasyondaylen kendi kendine geri döndü sizin de döner insallah 😂
Esra7856 Çok teşekkür ederim merak ettim DHA önce ki hamileliğimde olmamıştı bizim doktorumuzda bişey demedi de anneler telaşlı işte 🙂