Zisanince Ayy ben sezeryan olcam bu ikinci ilk bebeğimi ekimde kaybettim doğdu 4,5 ay yaşadı ağustosun başı 35 haftalık oluyor ortası alsa keşkeeee diyorum 33+0 da 2,300 dük en son yaaaa siz kaçta doğum yaptınız
Yesim Zisanince 38 den önce sezeryana hiç bir doktor almaz ki zaten bebeğin durumu iyiyse eğer biraz daha bekleyeceksin 😇
LamiyaCetinkaya Zisanince 39+6da doğum yaptım. Erken doğarsa küveze filan girebilir hem doktor zaten almaz bir sorun yoksa. Sabredin, sağlıklı olsun diye dua edin en önemlisi o✨
Rozalin Zisanince yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsiniz en güvenli en sağlıklı büyüyeceği yer anne karnı acele etmeyin bence. İnşaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️
Zisanince Yesim benim daha dayanacak gücüm kalmadı insanın üç dişi beden ağrır mı sol kuşağına kadar vuruyor her gün her gün ölüm gibi geliyo uyanmak istemiyorum
Rozalin Zisanince Allah yardımcın olsun bu cuma günü inşaAllah sizin ve bebeğiniz için en doğru zamanda sağlıkla bebek gelir. Konuyu bir de doktorunuzla konuşun
Zisanince Rozalin ayyy saolun bi doğumunu yapabilsem hemen hallettirxem her gğn acı çekiyorum canım çok acıyo bende bebeğim için hayırlısını istiyorum ama daha artık dayanacak gücüm kalmadı malesef ki