Kızlar 14+3 üm. Covid olduğum için doktorum coraspin ve oksapar kan sulandırıcı iğne verdi. Bugün iğneyi ikinci kez yaptım ve inanılmaz derecede şiddetli bir baş ağrısı yaşıyorum. Bu normal mi? Yaşayan oldu mu? Bir çözümü var mı? Kafayı yemek üzereyim ağrıdan lütfen fikri olan yardımcı olsun. Parol içiyorum bu arada asla kesmiyor.