Bsrabzks Ay bende en iyisi kulaktan veya koltuk altı dediler bi anda omron indirimde girmişti kulaktan ölçeni aldım inşallah iyidir merak konusu bende 😅 genede bi tanede koltuk altım vardı evde zaten ikisini kullanıp teyit ederim diye düşünmüştüm blmıyorm bakcaz