Benim de gebelik şekerim çıktı Endokrine yönelendirdi doktorum o yürüyüş ve parmağımdan ölçüm verdi 15 günde kontrol ediyor diyetisyene de gönderdi diyete devam ( arada kaçamak oluyor ) doktorum normal yapmazsın flan demedi fakat şöyle bir durum var şekerim olduğu için sanırım bebek biraz hızlı kilo almaya başladı belki ondan öyle bir şey diyorlardır