Gzoztrk bnm 3 adet bel fıtığım var 24 haftalığım 5 dkk ayakta kalayım yada 5 dkk oturayım belim kopuyor gibi bacak uyuşmasıda başladı. Günüm hemen hemen uzanarak geçiyor dün sağlık ocağna kadar gidip geldim diye gece boyu ağrıdan ağladım okadar şiddetli ağrılar çekiyorum ki Allah kimseye yaşatmasın. Doğuma gelirsek ben ilk doğumum sezeryan olduğu için Buda öyle olucak ama bnm arkadaşımda da bel fıtığı var o iki doğumunuda normal yaptı bi sıkıntı yaşamadı