Mesil05 Ben cuma feci bir baş ağrısıyla uyandım. Gün içerisindede titreme üşüme geldi ateşime baktım 37.8 olmuştu, akşamına zaten eşimle test yaptırmaya gittik giderkende kalçadan başlayan ve bacaklarıma yayılan şiddetli kemik ağrısı yaşadım yaklaşık 3 saat boyunca sonra geçti bir daha olmadı çok şükür, Cumartesi sonuç pozitif geldi bende de aşırı bi halsizlik ve baş ağrısı devam etti. Ertesi gün sağ gözüm ağrımaya başladı başımdan mı vurdu yoksa tam tersi mi anlamadım. Kuru Öksürük başladı, burun akıntısı başladı. Burun akıntım bitti sayılır, kuru öksürüğüm hala var, halsizliğim de günden güne azalıyor çok şükür, bugün iş bile yaptım evde yani önceki günlere baya iyiyim. Cuma günü tekrar teste gitcez negatife dönmüş müyüz diye. Doktor kan pıhtılaşması olmasın diye bana Coraspin 100 mg tablet içmemi söyledi birde parol içtim ilk 2 gün 6 saatte bir ateş ve baş ağrısı için. Çok bol su içtim zaten inanılmaz susuyorum. Meyve yedim bol vitaminlerime de devam ettim. Geçiyor çok şükür, size de geçmiş olsun🙏🙏