tiger12 Demek ki yapmaman gerekiyormuş. Her şey karşılıklı sen ne kadar saygı hürmet göstersen sevmeye çalışsan kendi ailene aynı yaklaşımı görmeyince karşıdakilerde sanıyor ki biz en iyiyiz bize saygı göstermeli biz göstermesekte olur nasılsa kızı bizi sayıyor onlar kim ki. Kendi aileni aşağı çekiyorsun yani bunu onlar öyle anlayabilir. Bu dünya da her şey karşılıklı ne yazık ki