umayfalay12 kızlar 10+0 dayım riskim yok çok şükür annemlere gidicem 8saat yol sizce nasıl yapmalıyım
dgnadl umayfalay12 bende 12. Haftamda 13 saatlik yola gideceğim doktor kendi arabanla git 2 saatte bir in arabadan yarım saat yürü ya da uçakla git dedi 🤷♀️🌸
goktugunannesii umayfalay12 daha çok başındasın tatlım rahatlıkla gider gelirsin sorun olmaz son dönemlerde zor oluyor başlarda değil
Canancndn umayfalay12 riskin olmasa bile doktoruna danışmalısın biz bişey olmaz deriz olur Allah korusun kimse o topa girmek istemez
tugbacicekdagi umayfalay12 ben 35.haftamda 8 saat yol gittim doktor sorun yok diyorsa gidebilirsiniz bence arabada kullandım ben
inci_230911 Benimde bi problemin yoktu allaha şükür ama doktor yolculuk yapacaksan 2 saatte bir mola verip yürümen gerekir dedi otobüslede olmucağına göre malesef doktorunuza sorun bi isterseniz
Kbra3352 umayfalay12 bn 13 haftalık 11 haftalık iken 15 saat yol gittim otobüsle zorlanmadı hemde 20 aylık kızımla gittim doktoraya sorun siz