Mervece1 Bugün detaylıya girdim tam 20 haftalığım. Her şeyi çok şükür normal göründü fakat safra kesesini göremedi doktor. 1 saat dolan gel dedi yine göremedi. Eylüle tekrar randevu verdi. Bunu yaşayan var mı ?
kitapkurdu Mervece1 safra kesesi değil de oğlumun böbreğini görmemişti doktorumuz. Meğer ikisi paralel değilmiş biri biraz aşağıdaymış. Çok şükür şimdi 27 aylık hiçbirşey yok. Bezi bile bıraktık 🥰
Deletedmom_31 Benim de öyle oldu. 3 hafta sonra gittim yine görünmedi. 1 saat dolandım tekrar girdim ancak göründü zar zor
Deletedmom_31 Mervece1 Zaten küçücük ve kasılan bir organ. İçinizi ferah tutun görünür inşaallah sonrakine
nevber Mervece1 bebeğinizin safra kesesi gözüktü mü acaba ? Ben de hamileyim benzer sorunu yaşıyorum .