Bilgi almak için soruyorum. Herkesin doğumu bir olmaz tabiki ama fikir almak amaçlı sormak istedim ☺️ Doğumunuz nasıl başladı , acı eşiğiniz, zorluklarınız veya kolaylıklarınız. Doğum esnasında tek miydiniz biriyle mi? Ne yaşayacağını Bilmek mi daha iyi , bilmemek mi ? Bu sıralar beklemedeyim, o yüzden soruyorum…