Doğum yapalı 21 gün oldu bebeğim 1 hafta küvezde kaldı geldiği ilk gün çok mutlu olmakla birlikte ben ne yapacağım, nasıl başaracağım diye düşünmeye başladım sonrasında şükür ki bir şekilde üstünden geldim şu an her şey yolunda çok şükür fakat ben uykusuz kaldıkça ya da destek görmediğim zamanlarda hemen sanki başaramayacak bir daha hiçbir şey güzel olmayacakmış gibi düşüncelere girmeye başlıyorum. Tam olarak kendimi anlatamıyorum da kimseye 😔 Bu psikolojiden nasıl çıkacağım ne yapacağım bilmiyorum