Saki2909 benimde ocak ayında 98 çıkmıştı dostinex kullandım sonra kontrol ettirmedim. Adetlerim düzenli göğüsten süt gelme gibi bir durumda yok. Hamile kalmadım ama bende çikolata kistide var. Her neyse bu ay tüp bebek negatif olunca baktırdım 35 olmuş gene kullan dedi doktor ama kullanmadım çünkü bende çok yan etki yapmıştı. stres çok etkiliyor prolaktini canım. Duşta bile göğüslere fazla su temas etmesi, ilişki esnasında dokunulması vs. Ama gene de bi mr isteyebilir doktorun. Sıkıntı yapma çok aman aman bir sorun değil ilaçla çok kolay düşüyor, geçmiş olsun 🤗