Yagmurozcantrkli Sezeryan dogumum olucak yarın sabah çok korkuyorum nasıl olucak edicek endişeleniyorum 🥹 Yeni annişlerden tavsiye alabilir miyim ?
Misilefe Yagmurozcantrkli benimde cuma var inşallah sağsalim kavuşursun bebeğine bendede korku var ama bir şekilde olup geçicek inşallah bu korkularımız yersizmiş deriz olup bitince
Bebisimannesi Yarın benimde dogumum var kızlar bende çok heyecanlıyım sağlıkla kucağımıza alalim insAllah😍