muserref02 Böbrek genişlemesi ve aşırı iltihapdan dolayı sabah lokal anesteziyle ameliyat oldum. Oldukça ağrılı geçiyor ameliyat yerim. İnşallah bir an önce düzelirim. Böyle durumla karşılaşan var mı?