Merhabalar ben 11+1’deyim. Ne kadar kendimi korumaya çalışsam da bir şekilde insanların dikkatsizliği yüzünden temaslıyım. Çok belirtim yok ama emin olmak için bugün test verdim. Doktorum da hamilelikte covidin nasıl bir etki yaptığının tam olarak bilinemediğini söyledi. Şimdi sonucu beklerken endişeliyim. Bebeğim gayet sağlıklıyken benim yüzümden ona bir şey olursa diye çok korkuyorum.
Aranızda gebelikte covid geçiren varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Olumlu şeyler duymaya çok ihtiyacım var.