Al-ed3 Melis_Kaya04 ben ! Gerçekten Allah düşmanımn başına vermesin korkum da var karantinanin 1.gunu 🥲😌
Melis_Kaya04 Gerçekten çok kötü bir durum 😔 ben yüksek ateş ve eklem ağrısı çekiyorum allah kimseye yaşatmasın o psikolojiyi yaşamak bile yetiyor gerçekten
Kocagoz88 Melis_Kaya04 benim de eşim pozitif ben de belirti yok ama ondan önce vardı baş ağrım sadece su an hiç yok onda da yok ama pozitif 31 haftalığım