Melos90 Sürekli sıkışıyorum ama sürekli dışarı bile çıkamıyorum WC gidiyorum azıcık yapıyorum affedersiniz bı şey de yok var mı sorun böyle (32+4)
berceste5155 Melos90 bebek idrar kesesine baskı yaptığı için sürekli tuvaletiniz varmış gibi hissediyorsunuz bütün hamileler aynı şeyleri yaşıyor emin ol benim 28. Haftadan beri öyle bazen o kadar sıkışıyorum ki koşarak gidiyorum tuvalete ama damla damla geliyor
Laylaycizi_96 Melos90 benim hamileligimin basından beri öyleydi cok normal bebek mesaneye baskı yapıyor
Minnacksevdack Melos90 yürüyüşe çıkıyorum ben de. Sitede bir tur 750 adım falan. 3. Turda bi eve çıkıyorum idrar yüzünden sonra tekrar iniyorum 😂 şaka gibi bie durum ama yapacak bir şey yok 🙊
berceste5155 Melos90 bende öyle ama çıkmam gerekirse de mecburen tutuyorum altıma kaçıracağım diye korkuyorum, 😂