Adfghjk234 32.haftaya girdik. Sabahları cok uykum oluyor kalkasım gelmiyor gün içinde de hep uykuluyum sizde de oyle oluyor mu
Melos90 Adfghjk234 ben de o haftadayim halsizim yorgunum sürekli yatıyorum yürüyüş yapayım diyorum yok
Haticebrck21 BN 8+5 im hic kalkamiyorum sürekli uyuyorum bi tek BN boyle olduğumu sanıyordum herkes tembelsin diyordu her kafadan ses cikiyordu kontrole gittiğimde düşük tehlikesi olduğunu öğrendim artık kimse birşey diyemiyor sürekli uyuyorum