Melos90 ay benimde bulantılarım falan çok oldu 4.aya iki günümüz kaldı yeni yeni düzelmeye başlıyorum da elime alıcam inşallah 😂 set değil ama millete neler neler yapıp hala kendimeze birşey yapamamış olmak çok sinir bozucu değil mi ya 🙄hamile kalmadan önce battaniye ve bir tane ayıcık örmüştüm ama hamile kaldım kalalı elime alamadım 😬 instagramda designbyvera hatta sayfam 🤭