Kızlar selam ben 6+5 haftalık gebeyim doktorum gebelıgın basında agrı olur demisti ama bugun küçük kramplarım oldu çok şiddetli degil ama gaz sıkıstırır gibi bide hemen gecmiyor bir siskşnlik var üzerimde doktorumda mauyne sırasında bi sorun olmadıgını günlük yasamımın devam etmesı gerektıgını söylemıstı bu yasayan var mı buyuk bir sıkıntımıdır