Hanımlar merhaba , bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin kilo alımı artık tamamen durmuş durumda zaten hep geriden geliyodu 35+6 2100gr ve almıyo asla. Doktor 4 tabe ciğer geliştirici iğne verdi .37 bitmeden doğum gerçekleşecek. Bu iğneler sayesinde bebek kilosu alır mı veya nekadar alır bilginiz var mı