Fundatercuman Ay nihayet bugün sezaryan günü aldık..Daha erken olsun istiyordum ama doktor 39a kadar bekletmek çok daha iyi olur dediği için 11 ağustosa aldık 😍 Ay resmen sayılı günümüz kaldı artık 😍😍💚
AysegulAloluAcikgoz Bende gecen hafta aldım canim 12 agustosa verdi Simdi 37+2 haftaligim. Saglicakla gununu beklesinler dogsunlar insallah
Merali010157 AysegulAloluAcikgoz bende şuan 37+2 iyim banada haftaya alalım dedi bende hazır dehlym şuan dedim erken deggilmi ya haftaya
AysegulAloluAcikgoz Merali010157 normalde 38inci haftanin icinde aliyorlar canim bende bana cok gec tarih verdiler diye bugun kontrole gitmistim sordum sorun olmaz dedi o doktor. Bende 38 in icinde dogururum diyordum erken degil yani canim Saglicakla kucagina al Bakalim bizimki o kadar bekleyecek mi verilen tarihden oncede dogabilir çünkü
Merali010157 AysegulAloluAcikgoz doktor bana 38 de almiyorm 39 a bekletiyorum dedi ama. Haftaya alırsa ben 38 icindeym hala 39 dan gün akşamda tamamlamiyorum
T12b1a Fundatercuman Kız evet valla geri sayım yapıyorum resmen yok yani başka zaman olsa gün geçer bekliyoruz ya geçmiyor çok heyecanlıyım çok korkuyorum bakalım neler olucak
Fundatercuman T12b1a Ayyynen öyle saatleri sayıyorum artık. Oh bugün de bitti modundayim hatta 😂😂 Gerçekten Allah yardımcımız olsun ama yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik artık bugünler de geçer inşallah buraya doğum hikayelerimizi yazmak da nasip olur 😍