Bedenime büyük olan bir kumaş pantolon alıp terzide belinin arka tarafına lastik yaptırdım karnım büyüdükçe lastik sayesinde öne doğru genişliyor rahat oluyor. Üstüne gömlek bluz ne istersen giyiyorum. Onun dışında göğüs altından bollaşan elbiseler giyiyorum. Lcwden siyah kumaş gibi duran karın panelli pantolon aldım o da çok iyi oluyor. Beli lastikli etekler aldım onları da kısa bluzlerle giyiyorum. Evet eskisi kadar değişik değişik giyemiyorum ama bluzleri değiştirip pantolonları aynı bırakıyorum kimse anlamıyor bile yıkayıp yıkatıp giyiyorum. İş dışında askılı elbiseler taytlar şort taytlar aşırı rahat sıcak havalarda. Normalde 34 giyerim 38 beden şortlar aldım beli lastikli göbeğimin altına getiriyorum ferah ferah takılıyorum😅