kelesss Hanımlar, 29. Haftalık hamileyim. Bugün doktor ilk defa çocuğun kalbinde iki tane 3.5 mm VDS kalp deliği var dedi. Kendinden de kapanır, doğumdan sonra ameliyatta olabilir dedi. Başına gelen , sonradan kapanan var mı?
Minikoanne kelesss yiğenimde de vardı ama dogduktan somra kapandı Allahın izniyle bişey olmaz inşallah🙏🏼🤲🏼
kelesss onurhan yaptırdım ama kimse bir şey demedi. Bugün yine gitmek istedim başka doktora iki delik var dedi
Havvauslu kelesss geçmş olsun canım ben kalp hastasıyım dogustan mı bilemiyorum ama deliğin iyi ve kotu huylusu oluyor bu da dogumdan sonra belli oluyordur buyuk ihtimal ondan oyle demiştir işallah iyi huyludur tedavi yöntemleri gelişti kendini korkutma ama hafife de alma bu konuyu iyi huylu da olsa takip edilmesi gereken birsey geçmiş olsun güçlü kal ❤️
Hayat_Recep3480 kelesss şuan bebeğim 40 günlük canım aynısı bende de var iki deli 3 mm falan denildi benim detaylı da çıkmadı % 80 kapanır dedi doktorlar ama doktor hiç bir şekilde enfeksiyon kapmayacak yoksa ağır antibiyotik veririz dedi ama bizde bir türlü enfeksiyondan kurtulamadik sürekli hastanedeyiz rabbim şifa versin
Yagmur981 Bende 18 haftalık hamileyim üçlü taramaya girdim kalp kapakciginda kacak görüldü ayrıntılı ultrasonda inceleyecekler insallah kendiliğinden kapanır