Kızlar evlendiğim için Adana’ya taşındım. Adana’ya gelmeden önce güzel özel dersler veriyordum öğrencilerim vardı. Buraya geldikten sonra ne çevre yapabildim ne de özel ders verebildim bir senede sadece 1 tane öğrencim oldu. Bana tavsiyeleriniz nelerdir? Nasıl özel derslerimi çoğaltabilirim. Önceden hep öğrenci beni bulurdu şimdi ben kendim öğrenci bulamıyorum burda yeni olunca