Mervece1 Bugün detaylıya girdim tam 20 haftalığım. Her şeyi çok şükür normal göründü fakat safra kesesini göremedi doktor. 1 saat dolan gel dedi yine göremedi. Eylüle tekrar randevu verdi. Bunu yaşayan var mı ?
DenizinAnnesiiiii Mervece1 bana safra kesesiyle ilgili bir şey demedi mide diyafram kalp beyin kollar bacaklar bunlara baktılar