Hayat_Recep3480 Karairem001 bizim ki sürekli enfeksiyon ve ateşi oluyor 40 günlük hastanede sürekli yaptırıp çıkarıyoruz ondan dolayı bağışıklığına baktılar pazartesi sonucu çıkacak acaba nasıl bir tedavi uygulanıyor ondan sordum
Karairem001 Hayat_Recep3480 inan bi bilgim yok benim oğlum erken doğmuştu o yüzden birazda üstüne çok fazla düştüğümden doktora sor canım iyi bir tarama yapsınlar en ufacık şeyde benimkide aynı hemen ateş enfeksiyon
Hayat_Recep3480 Karairem001 ayy gerçekten çok zor yaa sürekli ateş ayrı kalmaktan yoruldum sütüm azaldı
Karairem001 Hayat_Recep3480 öyle oluyor canım sıkma canını ben yaptım sıkmıştım süt kesildi emdiremedim bile yazık senin sütüne ihtiyacı var