Orkide_20 Erkek anneleri kaçıncı haftasında bebislerinizi kucağınıza aldınız 😊 çevremde kimi görsem erkek geç geliyor 40-42 haftada oluyor diyorlar daha erken doğuran varmı cevrenizde ya da sizde 😊🥰
2bebe1gebe Orkide_20 ilk gebeliğim erkekti 30.haftada açılmam oldu gelmeye çalıştı😂38.haftaya ladar gelip artık biz başlattık doğumu ama sonu sezaryana bağlandı malesef şimdi 3.gebelik buda erkek bunun gelesi yok keşke sezaryan gününden önce gelsede kurtulsam artık diye dua ediyorum dayanamıyorum çünlü😂
LamiyaCetinkaya Orkide_20 39+6da gün bitimine 15-20 dk kala doğurdum ben, tam gününde doğdu sayılır 😅