Merhabalar anne adayları. 28. Haftada 100lük şeker yüklemesi sonucu gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Doktorum endokrin bölümüne yönlendirdi gidicem fakat bu sorunu yaşamış bir anne ve sonrasında yaşanılan sıkıntıları bilen biri yazarsa içim rahat edecek 🥺