Sezenay cnm karataş hastanesinde bir ay önce dogum yaptım. Evrim hanım da çok mennunum. Öncesi çok hastane gezdim. Egepol da gökalp bey su da ümran hanım hayat hastanesinde Yalçın bey. Bunlara da gittim. Fakat en tatmin edici evrim hanımdı.egepoldaki gökalp beyde çok iyi dalında fakat istediğin saat telefonla ulaşma şansın yok. Ve dogumun mesai saatleri içinde olmazsa dogumuna nöbetçi doktor giriyor. Gece falan dogumun olursa arayıp da çagıramyrsn. Ne anlamı kalıyor o kdar para veriyorum dpgum sürecince oraya gidiyorum dogumuna o gitmedikten snra ne anlamı kalıyor. Hayat hastanesnde de küvez yok ondan vazgeçtim. Karataş da ki evrim hanım saat kaç olursa olsn arayablyrsn. İlk ona gittiğimde ne kdar soguk bir kadın demişti eşim. Dogum snrası da ilgisi bitmiyor. Samimi ve detaycı tavsiye ederim.